Shaklee Labuan: Kelmarin is Bonus Day!!!

Bonu$ day~ Setiap 15hb pengedar sah shaklee yang aktif akan dapat bonus... bulan ni kaki tangan kerajaan juga dapat bonu$.. Yipeee.. double happy! 


Shaklee bisnes dan bonus

Bulan ni ramai downline yang dibawah organisasi saya dapat bouns.... Nampaknya mereka dah ready untuk menghadapi GST yang akan ada nanti.... Majoritinya adalah suri rumah dan pelajar. Big clap for them... I'm a proud mama... 

Best kan suri rumah boleh jana duit dari rumah, boleh masak dan jaga anak-anak pada masa yang sama boleh ringankan beban si suami. Pelajar pula dah mula belajar menjana income sendiri dan makan produk shaklee secara PERCUMA!

Kalau ikut tips upline pasti anda akan berjaya cuma perlukan kesabaran... Sebab apa yang anda lalui sekarang upline anda dah lalui. Ramai kawan yang tanya saya best ka bisnes shaklee? 

Mesti la best kalau tidak buat apa saya nak buang masa saya dekat setahun lebih dah dalam bisnes ni kan? tapi bahaya ni bisnes shaklee once you start you tak akan nak stop. If you stop mean u sendiri yang ada masalah. 
Jika anda memang pengamal vitamin Shaklee saya nasihatkan bagus anda sign up jadi member. Tetapi Ingat kena dapat upline yang nak guide tahu... Sambil makan sambil kongsi dapat bonus.. Best! 

Saya enjoy buat SHAKLEE!



------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top