Shaklee Labuan: Happy berbelanja mengunakan hasil bonus shaklee

Hobi baru untuk tahun baru....

Entry yang santai ni hari, baru lepas online shopping pastu ada seorang BFF mencadangkan saya tulis topic ni. Sebenarnya, saya kurang minat shopping baju secara online sebab tak dapat cuba dan takut pula tak muat. Tapi ni hari datang mood gila sebab dekat-dekat CNY ni ramai pula jual baju online... tangan gatal so terbeli 5 baju RM250. Bonus Shaklee masuk last week so ada lagi balance, next week lagi gaji masuk..Wow, Best! Sebenarnya, best buat shaklee secara serious, bonus pun dapat serious dan banyak boleh buat... Kalau yang kerja dan buat shaklee part time lagi best. Tetapi ni semua uji kesabaran kita. Tidak duit jatuh dari langit kan? tanpa usaha spend duit tu pun tak ada feeling best...


siapa usaha lebih dia la akan dapat kan!!!
tips nak berjaya always follow tips mentor dan rajin.
Jangan malas! - Siti Aisah

Hasil tangkapan hari ni

Shaklee labuan
Comment dari upline
Best feeling shopping online... tak rasa penat, dan kena sabar menunggu item sampai. Sambil melayan online shopping tadi tiba-tiba seorang BFF ni whatsApp saya sekeping gamabr yang telah diedit.. Memang classic style of my own picture. Dia cakap dia pilih tu gambar sebab gigi saya cantik... hahaha... TQ for your compliment. Mesti la supplement utk gigi sentiasa cukup. Thanks ESP, Ostematrix dan Zinc!



Thanks BFF for everything, you know who you are! 2522

Nak tips? Hubungi sya 014-8715350 I will guide you!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top