Shaklee Labuan: Aku Seorang yang Penakut....


Dulu sy memang seorang yang penakut, apa yang saya buat, mana saya pergi mesti mau ada kawan. Pergi kelas juga mau kawan, kalau tiada kawan sanggup saya ponteng kelas. Apa lagi selepas kawin... lagi parah tahap ketakutan saya, sebab dimanja oleh si suami yg penyayang... dimana saya pergi dia akan temankan. Sehingga saya jumpa bisnes shaklee saya mula abaikan perasaan takut tu sedikit demi sedikit sebab saya mau ubah hidup saya... setelah setahun lebih dalam bisnes shaklee kini saya sedar saya dah dapat menghadapi 80% ketakutan dalam diri sy... saya dah berani merantau ke negeri bisnes partner utk membantu mereka. Saya dah senang menyusuaikan diri dalam setiap tempat baru.  Setiap kali saya travel sendiri mesti Mr.D balik2 whataApp tanya keadaan saya. 
Pada 9hb Jan, trip saya ke Tawau agak panjang dan memenatkan... Labuan ke Menunbuk saya naik ferry, Menumbuk ke KK naik bas (Pertama kali saya naiki bas jarak jauh di Sabah), KK - Tawau naik flight. Saya sendiri angkat 2 bag yang berat berjumlah 19kg naik ferry Putrajaya memang berat tahap gaban. Nasib semasa naik ferry ada seorang lelaki baik hati tolong sy angkat 1 beg, semasa turun ferry saya tau nasib sy bukan sentiasa baik jadi saya kena angkat sendiri. fuh... nasib saya mampu buat. Perjalanan dari Labuan bermula 11:30 pagi dan sampai di Tawau jam 9:30pm.
Jom tengok apa comment kawan yang telah 8 tahun kenal saya dan juga bisnes partner saya.
Saya sangat puas hati dengan perubahan positif pada diri saya, Terima kasih Shaklee kerana mengubah hidup, kewangan dan kesihatan saya. Tahun 2015, pasti akan lebih besar perubahan dari segi kewangan, kesihatan dan nilai murni.
YAKIN BOLEH!!!!!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top