Shaklee Labuan: Alicia’s Milestones

Tidak setiap kerja keras mendapatkan PENCAPAIAN. Namun, setiap pencapaian pasti harus melalui KERJA KERAS!



Okay, entry hari ni nak share sedikit pencapaian saya dalam bisnes Shaklee… Ada yang cakap bisnes Shaklee ni sangat susah. Tiada usaha tentu la susah. Ada yang cakap senang ja bisnes Shaklee. Sebenarnya tidak juga senang macam duit jatuh dari langgit. Senang atau susah adalah mindset kita sendiri… Jika kita set otak kita bisnes ni senang, tentu kita akan bergerak, tetapi jika kita set dalam otak bisnes ni susah tentu la kita malas nak gerak. Betul ka tidak? 


Macam juga kita study dulu, jika kita set dalam otak Sejarah best, senang mesti la kita rajin ambil buku sejarah kan? Semua itu dipengaruh oleh diri kita. Pilihan di tangan anda.. sama ada nak atau tidak.


Dalam Shaklee jika anda naik rank, company akan masukkan dalam majalah Shaklee. Untuk Rank Supervisor dan sr. Supervisor hanya nama anda dipaparkan, Coordinator dan ke atas ada gambar dan nama sekali… Ni yang saya tunggu tunggu… Hihihi ^^ 


Bulan May 2014 saya telah Berjaya naik rank coordinator dan selepas 3 bulan Shaklee pun SMS minta emailkan gambar.. masa tu sangat la excited sebab ni la masa yang dinanti nantikan…. Lepas email hari-hari saya rajin cek post box dirumah… Ni yang orang kata terlampau excited sudah… hahaha. Sebab ni usaha saya selama ni, dan mesti la saya gembira nampak gambar saya dan Mr D dalam majalah Shaklee yg beribu-ribu orang akan baca. Terasa famous gitew…. Hahahaha 


Setelah berminggu-minggu check post box, makin hari rasa excited tu makan kurang dan makin hari makin kurang cek post box. Lama-kelamaan dah mula lupa dah tentang majalah Sahklee ni… (*_*) 


Tidak lama kemudian downline saya pun whatapps gambira yang did nampak di Shaklee branch Sunway untuk ucap congraz.. Masa tu perasaan excited dah tak ada sebab gambar tersebut agak blur. 

End of last month saya pun melawat ke Shaklee branch KK dan saya ternampak gambar saya dgn Mr. D.. Wahooooo terharu, gembira, excited semua perasaan pun ada… Apa-apa pun ni la usaha saya selama ni.. lepas tu sy pun claim Pin saya di counter Shaklee…Jom layan gambar... Anda pasti  BOLEH jika anda NAK! saya akan doakakn terbaik buat kalian semua..  

Kolesi pin Shaklee; Pencapaian Shaklee; Bisness shaklee
kolesi pin Shaklee saya

Coordinator Shaklee
Coordinator


 
Coordinator Shaklee; Car bonus shaklee
Car bonus


Yang mana saya? Hihihih. Check on Lee Ker Ai & M Donney Mustafa. Itu la saya dan my Mr. D
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top