Anti-Penuaan selular

Shaklee menyediakan kesejahteraan yang menyeluruh untuk memberikan anda kehidupan yang lebih sihat

awet muda

Vivix mengandungi satu campuran botani unik Polygonum Cuspidatum, Anggur Mascadine, Elderberry Eroph dan Lobok Ungu yang mana kaya dalam polifenol. Polifenol merupakan sekumpulan sebatian fitokimia dengan faedah antioksidan dan penuaan selular. 


awet muda
Shaklee Collagen Powder pula merupakan kolagen tambahan paling baik yang mengandungi 4,000mg proprietari kolagen RSS (Red Snapper Scale), sejenis kolagen tulen dan berkualiti tinggi yang diekstrak daripada sisik ikan merah laut dalam. Kolagen Shaklee yang bermolekul rendah, lebih kurang 1,000 Dalton, mudah diserap oleh tubuh dan berupaya membantu meningkatkan proses sintesis kolagen di peringkat dermis dengan berkesan. 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a91a50a0d0efd57e5e844a749fee53fb






Hubungi saya untuk sebarang pertanyaaan tentang produk shaklee. Saya akan memberi konsultasi berdasarkan kesihatan dan budget anda.
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top