Resipi Granola crunch

Granola ini adalah snek yangsangat sihat. Anda boleh makan sebagai snek, dengan susu atau yogurt. Cara membuat yang sangat mudah... Mr. D saya paling suka. Saya yakin kanak-kanak pun akan suka.

Bahan-bahan 
- 2-3 sudu Madu
- 2-3 sudu minyak jagung (saya guna minyak Olive)
- Quick cooking oatmeal (Bukan Instant Oatmeal)
- Almond
- Sunflower seed 

Madu, minyank, oatmeal, almond, sunflower seed 


Cara-cara
1. Campurkan kesemuaan bahan-bahan tersebut dan gual rata sehingga semua bahan campur. 
2. Bakar 185 degree celsius untuk 40 min atau sehingga warna keemasan.
3. Gual setiap 10-15min semasa bakar
4. Selepas siap boleh masukkan dalam bekas dan simpan. 

Granola Crunch




Senangkan? Jom buat... saya buat pada setiap hari ahad untuk kegunaan selama seminggu... 


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top