Mencuci Pinggan Mangkuk Sehingga Kilat Bersinar...

Hari ni nak share tentang pengalaman sendiri menggunakan GET CLEAN - SHAKLEE  DISH WASH CONCENTRATE.


Tangan saya memang sangat sensitive, tidak sesuai guna semua pencuci pinggan di pasaran seperti Sunlight, Joy dan banyak lagi.... Saya terpaksa beli dish drops Cosway disebabkan lebih mild berbanding yang lain tetapi jika saya guna lebih sama juga tangan akan terkupas-kupas dan gatal... Selepas guna dish wash shaklee memang puas hati tidak lagi terkupas-kupas kulit tangan, sehingga saya lupa yang saya ni mempunyai tangan yang sensitive. 
Dish wash shaklee bukan saja boleh cuci pinggan dan mangkuk tetapi kuali, periuk dan juga botol susu. Dengan hanya setitik ja dan campur dengan air dan kacau-kacau sehingga berbuih... Memang sangat jimat tau! Yang paling best lepas guna jari jemari anda masih maintain cun, tangan masih lagi lembut untuk belai suami... hihihihi


Kebaikan Get Clean Dish Wash:
• Lembut pada tangan
• Semulajadi, berasaskan tumbuh-tumbuhan
• Tahan lama kerana kepekatannya
• Menjadikan pinggan bersih berkilau
• Hanya beberapa titisan dapat mencuci timbunan pingan mangkuk di dalam sinki

Info trafik: Tahukah Anda??

Sesetengah pencuci pinggan mangkuk mengandungi surfaktan yang berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti Diethanolamine dan sodium dedecylbenzensulfonate. Kedua-dua kandungan tersebut boleh merengsakan kulit dan mata.

~> DishWash Concentrated tidak mengandungi bahan-bahan tersebut mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.

Perbezaan Dish Wash Shaklee berbanding produk lain:

1. Selamat

• Tidak bertoksik
• Hipoalergenik
• Tanpa klorin
• Lembut pada tangan
• pH seimbang
• Tanpa bahan kimia berbahaya



2. Berkesan

• Amat berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
• Formula pekatan yang hanya sedikit diperlukan untuk mencuci pinggan mangkuk yang lebih banyak
• Buih Sabun yang lebih tahan lama



3. Mesra alam

• Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
• Biorosot
• Tanpa fosfat
• Bungkusan boleh dikitar semula
• Tanpa bahan pewarna
• Selamat untuk sistem septik dan pembentungan
 


Jadi apa nak tunggu lagi? Jom dapatkan sebotol Dish wash concentrate Shaklee Sekarang.....bagus untuk anda dan selamat untuk sekeluarga. Hanya RM28 sahaja!

Hubungi saya untuk tempahan dan mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga diskaun.
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top