Setelah 9 bulan bersama SHAKLEE

Salam 1Malaysia,

Entry hari ni adalah sedikit emosi :'( ... terkenang balik 9 bulan yang lepas.....

Setelah 5 hari terima bonus Shaklee baru hari nak buat coretan... disebabkan tidak tau bagaimana nak mula, macam banyak pula nak tulis disini. Nak kongsi kebahagian bersama anak2 Shaklee saya.

Bonus bulan ni adalah gaji yang paling lumayan sekali saya pernah terima selama 3 tahun bekerja. Syukur sangat sangat! memang tidak sangka! dari seorang yang benci MLM tapi kini menjana 4 angka bersama MLM Shaklee. Dalam 9 bulan bersama SHAKLEE banyak saya belajar... 

Kami yang dahulu....
- Saving dari gaji suami dan saya hanya RM150 sebulan setelah bayar semua hutang.
- Memberi kepada kedua ibubapa kami sebulan hanya RMxx.
- Sedekah setahun sekali.
- Budget holiday (dimana tempat tinggal, makan, shopping semuanya budget)
- Selalu stress disebabkan badan tidak sihat, setiap bulan mesti ada sehari MC.

Setelah 9 bulan join Shaklee....
- Saving sebulan RMxxxx 
- Memberi kepada kedua ibu bapa kami sebulan RMxxx
- Sedekah setiap bulan
- Exclusive holiday 
( Honeymoon kami yang sempena 2 years anniversary(March 2014) amat exclusive, makan malam di restaurant 1001 tower di Taiwan dan bercuti selama 8 hari di Taiwan) 
Hidup penuh dengan keceriaan dan kebahagiaan, selama setahun saya amalkan SHAKLEE hanya sekali ja saya pergi kilinik disebabkan food poisoning 

Saya menyesal....
- Saya mengamalkan SHAKLEE pada bulan 6 tahun 2013 dan sign member pada bulan 9 2013, saya amat menyesal kenapa saya tidak mula lebih awal. Jika tidak sekarang saya dalam rank Sr. Coordinator. 
# Nasihat saya pada anda semua jika anda consumer signlah member, memang tidak rugi disebabkan member fees x perlu renew dan juga bepeluang dapat bonus.


Sekarang saya menjadi lebih BERANI berusaha untuk menrealisasikan impian saya..... 

Saya ingin mengucapkan Terima Kasih kepada yang memberi sokongan dan kepercayaan kepada saya...
1. Keluarga saya
2. Suami saya
3. Upline saya dan Mentor saya
4. Organisasi saya 
5. Customer saya

Tak ingin ka anda ubah kehidupan anda dan keluarga?

Siapa nak extra income dan nak jana income dari rumah sambil jaga makan anak dan suami? PM saya...
Berilah peluang saya membantu anda! 

Misi -> membantu lebih ramai orang memiliki kesihatan yang baik dan kewangan yang kukuh!


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top