Hari bersejarah dalam business SHAKLEE

Hari ini adalah hari bersejarah buat kami dalam business SHAKLEE. Kenapa saya kata begitu? Selama 9 bulan bershaklee kini saya dalam rank Coordinator. Memang saya tidak menyesal join SHAKLEE, penghargaan yang Shaklee berikan pada kami amat kami hargai. Hari ni adalah hari Pengiktirafan & motivasi shaklee di The Palace Hotel KK. Hari ini kami dijemput untuk menerima sijil untuk ranking Senior Supervisor. 


 Memang sangat excited! Nak tau kenapa saya excited? 
1. First time naik pentas terima anugerah bersama-sama suami tercinta... 
2. Leader pertama juga terima sijil (Supervisor). Rasa terharu betul.. I Love You Jill....

 Hari ni juga hari yang paling busy... 

12pm - 2pm meeting dengan mentor dan upline dapatkan tips exclusive untuk berjaya dalam shaklee.

Berguru dengan mentor (master Norita) yang sanggup travel dari Miri



 2pm - 5:30pm majlis motivation rally shaklee 

 
Semasa hati berdebar debar :) 




 
My first leader and more to come!!! 


 
Bestnya dapat terima sijil bersama suami tercinta!




Kepada semua downline saya yang tercinta, 

Sampai bila anda nak jadi penonton? Anda tak nak ke macam kami? Enjoy 4 angka dan berpeluang enjoy pelancongan 5 bintang yang percuma, dapat car bonus dan sebagainya.. Anda tak ingin ke??? Saya sedia membantu anda yang memberi peluang saya untuk membantu. Impian saya adalah lahirkan lebih ramai leader dari group saya yang bakal naik ke pentas!  Ini BUKAN sesuatu yang mustahil! Saya amat YAKIN pada anda semua, dan anda semua memang HEBAT!


6pm -9:30pm class exclusive untuk downlines baru yang berimpian nak naik pentas pada masa yang akan datang... Siapa yang sudi sentiasa nak jadi penonton kan???
 
Exclusive group coaching for anak, cucu dan cicit SHAKLEE


Tahniah all my team, saya janji saya akan bawa lebih ramai lagi untuk naik pentas pada masa akan datang!Tahniah juga pada semua yg hadir kerana sanggup mengorbankan masa hujung minggu bersantai dengan keluarga dan juga yang datang dari jauh seperti Lawas dan Labuan untuk hadir ke Motivation Rally petang tadi. Anda sememangnya insan terpilih untuk menjadi orang yang berjaya!!!


Jika anda mempunyai impian ingin ubah hidup anda jom sertailah group hebat kami!!!

Good night! 

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching dan Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB :
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top