Shaklee Lawas: Anda yang tentukan hidup anda

Entri hari ni adalah khas untuk leader saya yang pertama dalam group saya.


Selama 6 bulan beliau dalam business SHAKLEE kini beliau adalah suri rumah bekerjaya sepenuh masa di Lawas. Masih ingat pada bulan mei saya pergi Lawas untuk bersantai dengan family SHAKLEE saya dan berpeluang  berjumpa dengan anak lelakinya yg berusia 5 tahun namanya Jayden. Jayden memberitahu saya setiap kali ibu dia balik ke Labuan bekerja dia akan menangis kuat kuat dimana ia betul-betul tersentuh hati saya... 

Ibu dia adalah seorang safety office di salah sebuah syarikat di Labuan. Mana ibu yg sanggup tengok anak menangis dan berpisah selama 5 hari untuk mencari rezeki. Beliau akan balik ke Lawas setiap sabtu dan balik ke Labuan awal hari isnin, ini lah rutin beliau. Kerja yang sibuk, kerap balik kampung, dan family berjauhan.. Itu semua bukan halangan buat beliau berjaya dalam SHAKLEE. 

Beliau bernekad untuk menjadi suri rumah yang bekerjaya dimana dapat menjaga anak dan suami.. kini impian beliau telah pun menjadi kenyataan. Bulan lepas beliau telah pun naik rank Sr. Supervisor, tinggal 5 rank lagi untuk mencapai rank yang tertinggi dalam SHAKLEE. Organisasi beliau di Lawas juga bekembang luas, beliau juga berjaya melahirkan seorang leader (Arlef) yang kental dalam group beliau.  

Kesimpulanya, pilihan ditangan anda samaada anda ingin ataupun tidak untuk mengubah hidup anda. 

Ingin sertai group mereka? Hubungi talian -  014-6686568 (Jill)
Facebook : Jyll Dyna 

Setiap pembelian Supplement beliau akan memberi konsultasi percuma. 

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top