Budget Set kulit Sihat



Antara soalan yang saya sering terima dari customers sy ialah :
- "Saya dah cuba banyak product kecantikan, tapi jerawat dan parut jerawat tak pandai hilang juga, sampai tak tau nak guna product apa dah."

Ok, jika kamu mempunyai masalah yang sama, nasihat sy DON'T GIVE UP and rasa DOWN sebenarnya seteruk mana kulit anda mesti ada penyelesaian. Saya pasti SHAKLEE dapat bantu anda.

Ini adalah set budget yg mampu milik... Vita E & Vita C boleh dijadikan masker utk muka :)

Vita C - RM 92.50 (retail price), RM74 (harga member)

ianya sangat penting dalam pembentukan kolagen. Ramai kita yang sibuk nak beli kolagen walhal hanya dengan mengamalkan makanan yang tinggi kandungan vitamin C membantu penghasilan kolagen dengan lebih baik.

B-Complex - RM53 (retail price), RM43 (harga member)

ianya penting dalam kestabilan hormon kita. Kekurangan b complex dalam badan boleh membuatkan kita cepat letih, cepat marah atau moody, cemburu dan banyak lagi. Bila kita dalam keadaan hormon yang tidak stabil jerawat akan mudah terhasil.

Vita E - RM149 (Retail price), RM119 (harga member)

terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene. Vitamin E sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.




Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

Setiap pembelian dari saya mesti dapat konsultasi percuma mengenai tips-tips dan cara pengambilan vitamin yang betul.  ------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Penang dan Keningau
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top