Twin Pack Promotion For Influenza Out Break

Semua orang tahu Shaklee sangat menitik beratkan kesihatan, fenomena influenza out break ini Shaklee berkongsi beberapa tips penjagaan luaran dan dalaman yang kita perlu ambil berat daripada serangan virus influenza. 

Performance Drink, Meal shake, nutriferon, Chewable-C Plus, Vita lea for Kids, Promosi bulanan, twin pack; influenza virus; injection influenza; shaklee labuan; shaklee tawau; shaklee kk; shaklee beaufort; shaklee kudat; shaklee kuching; shaklee balik pulau; shaklee sabah


Langkah-langkah mencegah;

  • Sentiasa pakai topeng mulut dan hidung (mask) apabila anda berada di kawasan awam.
  • Menutupi mulut dan hidung apabila bersin 
  • Minum banyak air.
  • Basuh tangan selalu. 
Performance Drink, Meal shake, nutriferon, Chewable-C Plus, Vita lea for Kids, Promosi bulanan, twin pack; influenza virus; injection influenza; shaklee labuan; shaklee tawau; shaklee kk; shaklee beaufort; shaklee kudat; shaklee kuching; shaklee balik pulau; shaklee sabah


Langkah-langkah dari penjagaan dalaman dan kesemua produk ini boleh diamalkan oleh seisi keluarga;

1. Kaedah pencegahan adalah dengan mengekalkan kerongkong anda berada dalam keadaan lembap, jangan biarkan kerongkong anda kering. Anda boleh pilih minuman isotonik Shaklee iaitu PERFORMANCE DRINK yang membantu menghidratkan tubuh dan mengelakkan kita berasa haus dan kerongkong kering. Performance drink Shaklee mempunyai 2 perisa dan 2 size iaitu : 
  • Performance Drink Orange (539gm) 2 for RM163.88
  • Performance Drink Lemon Lime (840gm) 2 for RM282.63
2. MEAL SHAKE kanak-kanak umur setahu keatas dan juga warga emas yang memilih makan dan tidak pandai mengunyah vitamin. Ia membantu mengisi jurang nutrisi dalam badan kita supaya badan kita cukup nutrisi untuk melawan segala virus dan bakteria, 
  • Meal Shake 2 for RM228
3. NUTRIFERON merupakan immune booster semulajadi dan ia merupakan suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi kajian-kajian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi. Ia hanya boleh didapati di Shaklee sahaja. 
  • Nutriferon 2 for RM361
4. CHEWABLE-C PLUS merupakan vitamin C yang boleh kunyah sesuai untuk kanak-kanak mahupun dewasa. Ia berfungi meningkatkan antibody badan yang kuat.
  • Chewable-C plus 2 for RM97.38
5. VITA-LEA FOR CHILDREN adalah multivitamin untuk kanak-kanak atau dewasa yang tidak pandai menelan pill. Ia sebagai top up nutrisi bagi memastikan sel badan yang sihat. Apabila sel badan sihat, virus dan bakteria tidak akan mudah untuk serang badan kita. 


  • Vita-lea for children 2 for RM211.38

Shakle terdiri daripada produk semulajadi dan ia sangat membantu dalam menjaga kesihatan kita. Saya telah menjadi pengamal setia produk Shaklee selama 7 tahun dan akan diteruskan sehingga selama-lamanya. 

BACA LANJUT -> Klik Disini 

Serious memang best promosi bulan ini, superB jimat. 
Sangat-sangat berbaloi kalau korang grab promosi ini. 

Untuk info dan pembelian boleh terus contact saya okay... 

Facebook : Alicia Dania Lee
Perunding Kesihatan dan Kecantikan Shaklee
IG : vitamin_viral
HP: 014-8715350
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top