SHAKLEE LABUAN : Mencari Agen Shaklee Yang Aktif?

Tengah mencari agen Shaklee? 

Saya Alicia Dania Lee @ LEE KER AI Pengedar Shaklee yang aktif, berpengalaman lebih 6 tahun dengan bimbingan Doktor, Pakar Nutrisi dan sentiasa memberikan konsultasi kepada customer yang perlukan Produk Shaklee

Shaklee Labua; Labuan Shaklee; Agen Shaklee berilmu; Shaklee Shaklee yang terbaik; stokist Shaklee; Pengedar Shaklee yang berilmu; shaklee polaris grup

Saya adalah founder kepada Polaris Grup yang mempunyai ramai agent Shaklee yang sah dan terlatih di seluruh Malaysia. Group kami mempunyai ready stok dan boleh COD bila-bila masa, kepada kawasan yang kami tak dapat COD jangan risau kami menyediakan penghantaran post setiap hari secara PERCUMA. 

Saya bukan hanya menjual, tetapi saya sendiri juga mengamalkan produk Shaklee sejak tahun 2012. Follow Facebook untuk mengetahui lebih tentang kesihatan, nutrisi dan kecantikan -> Alicia Dania Lee


Sijil shaklee; Akademik Shaklee Malaysia; Shaklee labuan; Labuan shaklee; mencari agen shaklee; mencari stokist shaklee labuan

KENAPA PERLU BELI DENGAN SAYA? 

  1. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang berkesan dari saya selepas pembelian. Saya adalah antara pengedar Shaklee yang terlatih dari Akademik Shaklee Malaysia dan mempunyai sijil-sijil. 
  2. Anda akan dapat Penghantaran PERCUMA sama ada COD atau POS.
  3. Sebagai tanda penghargaan saya akan berikan customer-customer saya Free Gift. 
  4. Saya akan bagitau cara bagaimana nak dapatkan produk Shaklee dengan harga lebih istimewa. 
Jangan ragu-ragu untuk memilih kami sebagai agen Shaklee anda, kepuasan pelanggan keutamaan kami. 

Jika kamu mencari agen Shaklee dikawasan anda boleh hubungi saya, saya akan aturkan agen kami yang berilmu untuk membantu anda. 

Jangan segan jangan silu untuk hubungi kami, sebagai pengguna kita mesti nak cari agen yang boleh konsult kita dan memberikan servis yang terbaik kan? 

Kedai vitamin kami buka 24jam tujuh hari dalam seminggu, tak tutup... Anything tentang Shaklee just contact kami.. 

Untuk info lanjut :


Klik link WhatApps : www.wasap.my/60148715350 

SMS /call : 014-8715350
Email : aliciadanialee@gmail.com
IG: vitamin_viral 
ID: 1030636

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan saya, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan. Jangan lepaskan peluang.
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top