Shaklee Sabah : Kisah Sengugut Saya.

<<<MERDEKA DARI SENGUGUT>>>


Apa itu sengugut?
- Secara ringkas sengugut adalah kesakitan yang berlaku ketika haid.

petua untuk sengugut; tip pms; hadi tak teratur; kesihatan kulit; shaklee labuan; shaklee tawau; shakele kudat; shaklee sandakan; shaklee Keningau; Shaklee Kota Kinabalu; Shaklee Lahad Datu

Sebelum kahwin memang saya tidak mempunyai masalah sengugut, waktu datang haid boleh jogging, boleh shopping boleh pergi kuliah macam biasa.

Sering nampak kawan yang sengugut dalam hati bersyukur saya tidak ada sengugut.

Sengugut; sakit haid; kisah sengugut saya; Shaklee Sabah; GLA; Ostematrix; Bcomplex; Shaklee set sengugut


Semua berubah selepas kahwin, saya alami sengugut yang teruk. Setiap bulan patis MC (Medical Leave) 2 hari.

Pelbagai petua diamalkan, keadaan tidak berubah, saya mula takut sebab banyak RUMORS:

1. Ada cyst
2. Lama-lama akan jadi kanser
3. Susah dapat anak

Saya memang tidak berani nak jumpak doktor sebab takut dengar yang negatif kan. TENSION, TERTEKAN, dan BIMBANG, semua produk saya cuba atas alasan iktiar sehinggalah saya terbuka hati nak cuba SET SENGUGUT SHAKLEE.

1. GLA RM91.25
2. Ostematrix RM61.25
3. B-complex RM58.75
Total RM211.25

Kulit sihat; bertenaga; sembelit; shaklee set sengugut; tiada lagi sengugut; shaklee Kota Merudu; Shaklee Beaufort; Shaklee Spitang



Selepas 2 minggu saya menggunakan produk Shaklee, haid saya datang dan masih lagi sengugut teruk. Dalam hati macam tidak percaya dengan produk Shaklee. Tetapi memandangkan masih banyak lagi jadi saya pun teruskan sehingga habis.

Selepas masuk bulan Ke-dua, saya perasaan sengugut saya tidak seteruk sebelum saya amalkan Shaklee. Saya boleh pergi kerja cuma ada rasa lemah-lemah sikit. Waktu itu suami saya sering menelefon saya untuk bertanya keadaan saya.

Meningkat sedikit kepercayaan saya dengan set sengugut Shaklee, saya teruskan amal sehingga hari ini. Sekarang saya dah bebas sengugut. Inilah ikhtiar saya yang paling menjadi. TERIMA KASIH SHAKLEE, TERIMA KASIH UPLINE kerana memperkenalkan saya produk ni....

Bukan saja saya dah bebas sengugut, tetapi :
- Kulit saya makin sihat
- Haid teratur
- Bertenaga
- Tiada lagi sembelit
- Tiada lagi sakit sakit tulang

Kalau anda mempunyai masalah sengugut boleh cuba set Sengugut ini, jangan sedih, jangan stress dulu.... apa yang anda lalui saya telah lalui....

Jom hubungi saya untuk berbincang keadaan anda...

Perunding Kesihatan Anda / Pengedar Sah Shaklee yang Berilmu

Hp: 014-8715350
IG : alicia_shaklee
Facebook Page : Healthy Lifestyle



Jangan segan, jangan malu untuk hubungi kami.

DUIT TIDAK BOLEH BELI KESIHATAN, tetapi DUIT BOLEH MEMBELI PRODUK KESIHATAN.

SELAMAT MENCUBA!

Setiap pembelian supplemeny Shaklee dengan kami, akan mendapatkan FREE KONSULTASI cara makanan yang berkesan! Jadi, jangan lepaskan peluang.
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top