Shaklee Labuan : New Distributor Training yg ke 2

Berniaga tanpa ilmu pemasaran adalah satu perbuatan yang tidak bijak. Itu yang menyebabkan para usahawan terjerumus dalam kancah bisnes lingkup - Dr. Azizan Osman

NDT (New Distributor Training) kali ni adalah NDT yang Ke2 saya hadir pada 24.5.2015, yang pertama kali saya hadir pada bulan Sep tahun lepas. Kali ni lebih bermakna sebab saya hadir bersama business partner saya @ suami saya. Mungkin ada yang kata bazir duit saja nak hadir benda yang sama dua kali. Ya memang tajuk yang sama NEW DISTRIBUTOR TRAINING tetapi tips di dalam 70% berlainan... Saya rasa amat berbaloi dan ramai dalam bilik ceramah tersebut yang hadir NDT untuk kali ke2. 

Dalam NDT kita akan belajar banyak tentang marketing skill dan tips untuk business Shaklee dan apa-apa saja yang berkaitan dengan marketing Shaklee, jika anda ingat nak berjaya dalam bisness shaklee paling asas anda kena hadir ke kursus NDT.

Sebenarnya ramai pengedar tidak sanggup nak laburkan RM40 untuk hadir NDT sebab katanya M.A.H.A.L. Tetapi mereka tidak tahu bertapa pentingnya ilmu dalam sesuatu perniagaan. Ada downline yang rajin sharing tetapi tak ada sales, tak ada downline, group tidak pandai kembang.... semua itu perlukan ilmu. Biarpun upline anda dapat guide anda tetapi tidak sehebat seperti anda sendiri yang hadir ke kelas.

NDT Labuan, Shaklee Labuan
I'm ready! Yeah!!!
We are ready too!
Kelas bermula dari jam 10am sehingga jam 1pm dan lunch sejam sambung balik dalam jam 2pm sehingga 5.30pm. Sepanjang kelas memang tak mengantuk pun sebab otak dah set nak dapat banyak ilmu kan...


NDT Labuan, Shaklee Labuan
Jom makan...
RM40 termasuk lunch di hotel, sijil, dan ilmu... memang berbaloi kan? Dan siapa yang kira best student dalam kelas ada hadiah lagi... Suri rumah yang mau berjaya, yang mau meringgankan beban semua bawa anak-anak sekali join kelas tersebut. Jangan risau anak-anak tidak perlu bayaran. Hehehehe 

NDT Labuan, Shaklee Labuan
Rupa-rupanya kawan satu sekolah dahulu
Bisnes Shaklee ni unik, seorang leader saya dan seorang downline YES saya, rupa-rupanya kenal dan tidak jumpa sejak 20 lebih tahun.

NDT Labuan, Shaklee Labuan
Let me teach you how to calculate bonus
Lepas ni tak boleh la nak tipu bonus si suami ni... hihihihi.... Dalam Shaklee suami dan isteri pegang satu ID yang sama. Jadi apa uv yang Mr. D share saya akan bagi dia dalam bentuk cash selepas dapat bonus. Adil kan? hihihihi... so sekarang dia dah tahu bagaimana nak target dan kira... Jadi tak dapat lagi la nak "tax" bonus dia.. hahahahaha...

NDT Labuan, Shaklee Labuan; leader shaklee aktif di Labuan
Banyak aktiviti yang best-best semasa NDT, siapa yang berani jawab Ms. Olivia akan berikan hadiah... Tak rugi ikut tahu. 

NDT Labuan, Shaklee Labuan; leader shaklee aktif di Labuan

Antara hadiah-hadiah yang diberikan oleh Shaklee untuk peserta yang aktif semasa NDT.  Dalam paper beg tu ada Zinc complex / Chewable vita C, Shaklee pill box dgn vitamins Shaklee dan Shaker. 

Alicia Shaklee; ALicia Leader Shaklee; Alicia Shakele labuan




Sebelum NDT akhir saya diberi peluang untuk buat closing... Terima Kasih kepada upline Master Siti dan Ms Olivia (Business Development Manager Shaklee) kerana memberi saya peluang untuk buat closing untuk NDT kali ni. 

NDT Labuan, Shaklee Labuan; leader shaklee aktif di Labuan
Yeah! kami dah graduate dari Shaklee University
NDT Labuan, Shaklee Labuan; leader shaklee aktif di Labuan
Group picture!
Jangan hairan nampak budak-budak tahu, mereka la future master. Mr. Roger Barnet sering membawa anak beliau ke bisnes trip kerana beliau percaya bisnes beliau akan diambil alih oleh anak beliau suatu hari nanti jadi beliau dan buat mind set untuk anak-anak beliau sejak kecil lagi. 

Akhir sekali saya nak ucap TAHNIAH kepada anda semua yang korbankan masa anda untuk menimba ilmu. Seperti yang saya cakap semasa closing, jika anda jejakkan kaki anda keluar dari pintu bilik ceramah dan anda tidak guna tips yang diberikan oleh Olivia maka anda memang membazir RM40 anda. 

Nak menjana income? Hubungi saya segera 014-8715350

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top