Kota Marudu : Anak bukan alasan untuk anda tidak berjaya!

Siapa sangka suri rumah boleh menjana pendapatan kan? dengan zaman modern ni semua boleh dengan USAHA. 


Kak Nur Farhana berumur 30an lahir di Kota Marudu, selepas tamat pengajian di sebuah university tempatan, beliau mendirikan rumah tangga bersama suami beliau dan melahirkan 4 orang cahaya mata. Kak farahana memang tidak mempunyai sebarang pengalaman bekerja setelah tamat pengajian. Kak farhana adalah seorang suri rumah penuh masa -  menjaga anak-anak, masak, kemas rumah, hantar dan ambil anak ke sekolah dan apa-apa saja yang dalam skop kerja sebagai seorang suri rumah. 

Kak Farhana & Suami
Kak Farhana kenal Shaklee melalui super upline beliau Sr. Supervisor Masni semasa di booth Pernama Kem TUDM Labuan. Beliau tertarik dengan set kulit Shaklee dengan penjelasan dan perkongsian yang rapi dari super upline, beliau pun beli ESP, GLA, Vita C, Vita E, Zinc, B-complex dan terus sign up member pada 31.1.2015 setelah 2 bulan guna dan memang nampak kesan. Kak Farhana mempunyai keyakinan untuk berkongsi dengan ramai tentang kebaikan Shaklee. Sebelum ni, beliau mengalami kulit berjeragat yang teruk.

ESP; GLA; Vita C; Vita E; zinc; bcomplex; shaklee kota marudu

Kak Farhana seorang suri rumah sepenuh masa, beliau mengurus anak 3 orang yang sekolah rendah dan seorang anak bongsu yang baru 3 tahun. Suami beliau selalu kursus di luar Labuan dan beliau sendiri kena urus 4 orang anak tanpa bantuan siapa-siapa. Bagaimana beliau boleh guna masa 2 bulan untuk naik ke rank Supervisor? yang pasti USAHA + DOA + Pertolongan Upline

Ramai yang suka mengeluh "saya mau buat Shaklee tapi anak masi kecil" "Anak saya masih kecil susah saya nak bergerak" . Alasan anda tu seolah-olah salahkan anak anda, anak itu rezeki tau! Jika anda tidak terbuka hati maka anda akan mencari 1001 alasan untuk tidak rasa bersalah, orang yang nak berjaya tidak pernah memberi sebarang alasan TETAPI mencari jalan penyelesaian. 

Setiap meeting atau booth sharing kak farhana akan bawa anak-anak sekali, sebab anak itu rezeki. Bisnes ni juga bisnes family mana tahu nanti anak besar, anak akan take over kan?


Saya hanya kenal Kak Farhana ni dalam 3 bulan lebih tetapi beliau tidak pernah tujuk sedikit pun sifat negatif. Beliau sentiasa positif menghadapi sebarang cabaran. Biarpun beliau ni cicit shaklee saya tetapi kadang-kadang beliau yang memberi saya motivasi. Terima kasih Shaklee, kerana Shaklee saya dapat berjumpa dengan orang-orang yang hebat dan positif. 

Apakah push factor beliau untuk berjaya dalam Shaklee? Sudah la tentu demi anak-anak dan membantu meringankan beban suami. Kos sara hidup makin meningkat jadi kena lah bertindak.


Beliau naik rank Supervisor pada bulan April dan kini beliau menjana 4 angka pendapatan. Ingat, anak adalah rezeki dan bukan alasan untuk anda tidak berjaya! 

Berminat nak tahu lebih tentang beliau?  atau berminat sertai team beliau?

Facebook Page: Shaklee with Nur Farhana
Contact number : 019-4737805
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

1 comments:

  1. Ini baru permulaan...
    InsyaAllah...
    Akan terus mara kehadapan.

    ReplyDelete

Back
to top