SHAKLEE LABUAN: Anda mempunyai kulit kusam? nak tahu rahsia?

Kulit kusam "Musuh" utama wanita!!!! Ramai wanita yang sanggup habiskan beribu-ribu wang ringgit untuk rawatan kulit, injek vitamin C agar kulit nampak sihat, berseri dan sedap dipandang mata. Bagaimana pula kalau budget kurang?

Nak kongsikan testimoni duta set kecantikan kulit Shaklee ini.... Jom baca... lepas tergerak hati jangan malu-malu untuk PM ya! 


This is my own testimony after 2 months consuming Shaklee supplement. Before ni memang masalah kulit kusam due to steam and heat sebab memasak kan..katering laa, lunch box laa which requires me to cook everyday.. after 2 bln consume Vita C n Vita E Shaklee, di tambah lagi dengan mask buatan sendiri guna Vita C + ESP OR Vita C n Vita E Shaklee, tadaaaaa ini lah hasilnya..tu lah membuatkan hati ni membuak2 lagi mau share kebaikan tentang product shaklee, sebab saya pasti ramai diluar sana juga mengalami kulit kusam seperti saya dahulu.. Ingat!! Shaklee bukan ubat yaa.. is a vitamin and of course tidak menjanjikan perubahan drastic! It depends juga dari kita..klu kita pengguna tegar, and ambil secara consistent memang kita sendiri boleh feel the difference! Jom PM or direct watsaap or call me 0128336070 Emy utk konsultansi lanjut dengan tips dapat harga istimewa dan berbaloi baloiiii!!!

Set kulit Shaklee; Shaklee labuan; Vita E; Vita C

Banyak perubahan kan? No edit tau! beliau kini rasa lebih yakin dan lebih bahagia.... Jangan risau produk Shaklee adalah Selamat, Berkesan dan Mesra Alam... Harga? mahal ka? 


1. Sustained Release Vita C Plus ( 180 tablets)
    RM92.50
    - Boleh tahan 3 bulan 
    - Sehari baru RM1.02 sahaja 

2. Vita E Complex (120 Capsules) 
     RM 149.00
     - Boleh tahan 2 bulan 
     - Sehari baru RM2.48 sahaja 

Memang berbaloi kalau untuk kecantikan dan kesihatan secara selamat! Hubungi kami untuk konsultasi lanjut serta bagaimana untuk mendapatkan produk shaklee dengan harga istimewa. 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top