Semakin hari, semakin sayang...

Wow.... Macam menarik je entry hari ni... Pasti para isteri tertarik nak baca kan? Mesti la isteri kena la jaga dalaman dan luaran untuk suami tercinta.... Suami yang romantik boleh la hadiah ni kepada isteri tercinta... 


Vitamin yang terdapat dalam Alfalfa Complex:
  1. Vitamin A – untuk penglihatan. Membina ketahanan terhadap jangkitan, terutamanya dalam saluran pernafasan; menggalakkan pertumbuhan sel; menggalakkan kulit yang sihat dan adalah penting semasa kehamilan.
  2. Vitamin E – melindungi sel-sel terhadap kerosakan daripada sinaran dan matahari dan pencemaran udara; kesihatan jantung, kardiovaskular dan kesihatan otot; memperbaiki fungsi imun; menguatkan otot di dalam badan; membantu membawa nutrien ke sel-sel dan membantu menguatkan dinding pembuluh darah; membantu fokus mata.
  3. Vitamin U – menggalakkan kesihatan badan untuk membantu mengatasi ulser peptik
  4. Vitamin B6 – membantu asimilasi makanan dan metabolisme protein dan lemak; menggalakkan kesihatan saraf dan kulit; membantu mengurangkan loya.
  5. Vitamin K – penting bagi pembekuan darah; penting dalam fungsi hati; menyumbang kepada kecergasan dan panjang umur.
  6. Vitamin D – mengawal penggunaan kalsium dan fosforus di dalam badan dan oleh itu diperlukan untuk pembentukan gigi dan tulang yang kuat dan sihat.
alfalfa shaklee; shaklee Labuan; shaklee kudat; shaklee tawau; shaklee port dickson; shaklee lawas; shaklee sarawak; shaklee balik pulau

Mineral yang terdapat dalam Alfalfa Complex:

Kalsium – membina dan mengekalkan tulang dan gigi; membantu darah membeku, membantu dalam kecergasan dan daya tahan; mengawal rentak jantung, melegakan saraf.

️Zat Besi – diperlukan dalam pembinaan hemoglobin; membantu pengangkutan oksigen di dalam darah.
️Kalium – perlu bagi saraf otot, tindakan jantung dan tindak balas enzim; juga untuk digests lemak.
️Fosforus – diperlukan untuk tulang yang normal dan struktur gigi. Saling berkait dengan tindakan kalsium dan Vitamin D. Meningkatkan peranan tisu saraf.
Klorin (klorida) – elektrolit penting yang membersihkan dan menyucikan badan; mengawal metabolisme lemak, gula dan kanji.
Sodium – mengawal keseimbangan cecair di seluruh badan, meneutralkan asid, menghalang pembekuan darah, mengaktifkan limpa, usus dan fungsi perut.
Silikon Magnesium – membantu badan untuk menangani sembelit; ketahanan saraf; melindungi kulit dan badan, dan merangsang fungsi otak.


ALFALFA DAN KEINTIMAN WANITA 
  • Merawat masalah keputihan yang dialami oleh para wanita. Keputihan yang teruk boleh menjejaskan kebersihan kawasan miss "V" dan lagi teruk andai keputihan itu mengeluarkan bau. 

  • Merapatkan serta mengetatkan lagi miss 'V'. Rata-rata testimoni menyatakan kehebatan sebegitu. Si suami akan memuji-mujilah si isteri sebab rasa kehangatan seperti malam pertama dulu. Alfalfa mengetatkan lagi tisu-tisu miss "V" isteri dan kuasa grip akan jadi lebih power. 

  • Memberi tenaga yang berterusan kepada suami isteri. Seorang sahabat saya yang mengamalkan Alfalfa pernah stop consume alfalfa time period dia on pada satu masa tu, dia cakap rasa kurang bertenaga untuk lakukan aktiviti seharian kalau tak makan Alfalfa. Hasil yang didapati bila amalakan Alfalfa dan tak makan Alfalfa adalah berbeza. 
Alfalfa adalah Raja segala tumbuhan. Semua khasiat ada dalam Alfalfa, bukan saja sebagai kacip fatiman moden sahaja tetapi juga sesuai untuk kaum lelaki. 1001 kebaikan Alfalfa dapat diperolehi jika diamalkan secara konsisten.  

Jom kita tengok apa feedback mereka yang dah makan Alfalfa?


kacip fatimah morden; rapatkan faraj; hilangkan keputihan; masalah wanita

kacip fatimah morden; rapatkan faraj; hilangkan keputihan; masalah wanita

Suami semakin sayang; hubungan sex; miss v kering; alfalfa untuk si isteri; shaklee labuan; herba meningkatkan hubungan sex suami isteri

Suami semakin sayang; hubungan sex; miss v kering; alfalfa untuk si isteri; shaklee labuan; herba meningkatkan hubungan sex suami isteri


Jangan malu, demi kebahagian rumah tangga jangan segan untuk dapatkan alfalfa dari kami.... 


alfalfa promosi; alfalfa shaklee; shaklee labuan; shaklee kota kinabalu; shaklee kuching; shaklee lawas; shaklee papar; shaklee bongawan; shaklee beaufort; Shaklee tawau; shaklee balik pulau; shaklee kudat


Bulan Ogos 2018, adalah bulan promosi hebat untuk Alfalfa complex Shaklee 

* Alfalfa (L) 700 biji Beli 3 (Jimat 5%) = RM292.13

* Alfalfa (S) 330 biji Buy 3 (Jimat 5%) = RM163.88

Boleh kongsi-kongsi dengan kawan atau family member untuk lebih jimat. Kalau nak beli sebotol ja pun boleh... Tapi tak dapat pengjimatan berganda la.. 

Untuk sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi Alicia terus. Klik link bawah ini, WhatApps tanpa perlu save number 😉👇

Facebook : Alicia Dania Lee
Perunding Kesihatan dan Kecantikan Shaklee
IG : vitamin_viral
HP: 014-8715350
Blog : https://beautyhealthylifestyle.blogspot.com/


Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top